Vilken härlig dag!

Måndagar är min nya sovmorgonsdag nu för tiden ;) Jag börjar nämligen 11.15 :) Men eftersom mamma, syster sara och moster drog iväg till bulgarien tidigt på morgonen så väckte mamma mig och pussade lite på mig innan de for (fast var redan vaken av allt springande i trappen) och då var klockan kanske halv sju ungefär. så har inte sovit så mycket efter det.. Men ändå.. sovmorgon är aldrig fel :)

Jag for in till skolan, åt lite lunch och gick sedan på första idrottslektionen. Vi fick dansa någon Engelsk polka eller nå liknande, haha.. mycket underhållande ;)

Efter det slutade jag för dagen. For dock direkt och tränade på gymmet hära i gammelstad. Och jag säger er det. GUD SÅ SKÖNT DET VAR!!! Åh.. jag längtar tills nästa gång jag får träna. Var så lite folk som tränade mitt på dagen och bassängen var alldeles tom. Nästa måndag ska jag simma efter det att jag tränat. Gud så härligt :) :)

Sitter hära med mitt kaffe och det känns som en riktigt bra dag =D Man känner verkligen hur hösten börjar krypande frammåt.. Men det är okej med höst :) (i alla fall idag)

-glad-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback