Veckan som gått :)

Måndag den 6 fick jag som sagt jobba på kvällen eftersom jag inte gjorde färdigt det på söndagen. Det gick bara bra kom hem och var väldigt trött.. Blev att bara ligga i sängen hela kvällen och vila :)

Tisdagden 7 KOM ÄNTLIGEN min mobil :) Per kom hit på förmiddagen med Alicia och hälsade på några timmar. Sen ungefär mitt på dagen kom min kompis hit och solade lite. Jag tog med mig Alicia i vagnen hennes och gick och hämtade ut min mobil på eftermiddagen =) Den var toppensnygg! :D Vi åt middag hos mormor och sedan begav jag mig och träffade Emil. Vi åt en glass i gräset, gick hem till mig, gick till ica för att sedan gå hem till han :p haha vi brukar väldigt sällan vara så aktiva av oss. Hos han gjorde vi hamburgare och lyssnade på musik :)

Onsdagen den 8 for jag och min kompis till hennes stuga och hade otroligt trevligt, solade massor och jag hoppade på en sån där stor studsmatta ni vet, för första gången.. haha jag vet att jag är lite ute, men det var roligt i alla fall :) Vi var där hela dagen, åt middag och fikade där innan vi for mot Luleå igen. Kom hem vid nio och duschade bara innan jag for iväg till samma kompis och såg dvd ;)

Torsdagen den 9 tillbringade jag hela förmiddagen med att bråka med datorn som har alldeles full på alla diskar och ville inte sammarbeta med mig. På eftermiddagen for jag och pratade med en kompis innan det var dags för middag. På kvällen for jag och hälsade på Victoria och Tomas ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback