Vardagslyx!

Så kan man ju kalla det :) Eller.. JAG kallar det så just nu, känns så! Direkt när jag kom hem från skolan idag for jag och pappa och pantade massor massor av burkar och tomflaskor. Blev säkert minst 200kr, fatta att det är mycket burkar då ;) haha.. Sen skulle vi handla. Och innan vi rullade in på själva ICAmaxi så köpta pappa en korv åt oss var som vi smaskade på. Sen strosade vi runt där inne och handlade.

Vi köpta massor av chips, godis och sånt där onyttigt ;) Och när vi väl stod i kassan frågade han om jag ville ha en glass. Så då bjöd han på en glass och vi satte oss i bilen och mumsade i oss dem medans vi pratade om bilar -le- När vi var färdiga rullade vi hem och grillade fint kött, gjorde god sås och åt vitlökskroketter till :) Mycket trevligt.

Varit en skön hemmakväll i kväll :) Är trött efter skolveckan och det är toppen att bara få vara här hemma och softa i lugn och ro. Hoppas alla ni andra haft en skön fredag ni också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback