Tjejsnack v.34

Ålder

  • Spelar åldern någon roll? När, varför? I samhället spelar åldern stor roll, finns inte mycket man frå göra innan man är 18.. Och det är ju bra, på sitt sätt! Menar en 15åring ska ju inte komma in på krogen direkt, sånt är rätt! Men i förhållanden och vänskaper spelar åldern ingen roll alls, det minsta :)
  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför? Ja, önskar att jag är äldre mest hela tiden, vill bli stor, flytta hemifrån, få göra vad jag vill :) Kan hända att jag någon gång önskat att jag velat vara yngre bara för att få slippa alla problem, allt var så enkelt när man var liten. Just nu längtar jag tills jag blir 18 och få börja jobba övarallt!! :)
  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang? Jag tror att jag aldrig ljugit om min ålder!? faktiskt.. inte vad jag kommer ihåg? Har ju kommit in på ställen när jag inte fått vara, men ingen har frågat om ålder, så det är ju inte riktigt att ljuga? ;)
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera! Jag vet faktiskt inte? jag tar en dag i taget.. Men så länge jag är frisk och sådär så ska man ju inte klaga :)
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera! När jag var barn, typ upp till 6-7 så var ju allting lekande lätt (vad jag har minnen av) så det kan jag ju inte klaga på. Och 11-12år var väldigt specialla, upplevde och gjorde mycket som kändes bra just då. Men även 14-17 har varit helt okej. Ibland upp och ibland ner. Jag kan inte klaga alls på mitt liv. Jag har väldigt bra föräldrar och fin uppväxt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback