Taskigt...

Idag for jag in så jag var i skolan 08.15 eftersom vi skulle ha våran första Livskunskapslektion. När vi väntat ett tag får vi veta att det inte är utsatt någon lärare i den kursen än. Så där satt vi en hel klass och väntade i onödan.

Tidigare i veckan (onsdag) så skulle jag haft min första Psykologilektion men samma sak då, ingen lärare utsatt.. Och idag skulle jag haft min andra Psykologilektion i veckan, och en lärare sa till mig att hon hört att det löst sig med Psykologin så jag väntade i skolan till 12.15 (har hål)  för att den skulle börja. Men en halvtimme innan lektionen skulle starta fick jag veta att det inte alls var någon psykologi.

Då har jag suttit hela dagen i skolan och pimplat kaffe. Hehe.. nog för att det också varit helt okej. Men det känns så taskigt. I alla fall så var jag och pratade med massa folk och kom slutligen fram till vem som var våran nya psykologilärare. Hon fick platsen idag. Tur att hon kunde ställa upp! Hon verkade väldigt trevlig i alla fall :) Vi startar upp på Onsdag.

Får se hur de löser det med Livskunskapen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback