Tack Älskade Syster!

Igår när vi satt i bilen till farmor så knackade min syster Malin på mig (jag lyssnade på musik och hörde inte något) Så jag puttade ur musiken ut öronen och hon frågade om jag ville ha en sak. Jag sa ja och då räckte hon fram ett Superfint halsband som jag velat ha :)

Det var så att när hon kom hem hit till Luleå för någon gång sedan hade hon ett likadant halsband och jag blev helt kär i det. Då hade hon gått och köpt samma åt mig -love- Så gulligt av henne.

 Älskar dig. (även om det kanske inte verkar så ibland)

Kommentarer
Postat av: Nils

Jorå, jag hade en trevlig kväll... Men det var väldigt tyst hela dagen (utom när jag ringde runt och störde folk)
Fint halsband!

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-22 @ 14:26:57
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Malin

Älskar dig med lillstrumpa. Pusse

2007-08-23 @ 14:01:43
URL: http://unmanageable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback