Stöd BRIS!

image214Jag är ingen som typ haft dålig uppväxt på något sätt eller så, men jag haft fastnat för sånt som BRIS och FRIENDS. Jag skulle lätt kunna jobba inom såna områden. Jag tycker det är viktigt av samhället att stödja unga som inte haft det så lätt på alla plan.

i helgen var jag på storheden med min mamma och såg en sån där stor planchannonsering som bris har som sommarkampanj. På BRIS hemsida står det om den här kampanjen: "Annonsen speglar de ämnen som är aktuella på BRIS samtidigt som den uppmanar folk att skänka pengar. Tanken är att den ska vara uppseendeväckande och lyfta fram budskapet på ett tydligt sätt."

Och det tyckte jag att den gjorde, så jag snabbt upp med mobilen och messade BRIS: BRIS25 till nummret 72950 och skänkte 25kr till bris :) Toppen! Det bör fler göra :) Så fram alla med mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback