Sommaren 2007

Åh.. ja sista veckan har nu gått och återstår gör bara en helg innan skolan är igång igen.. Man kan ju faktiskt säga att det är ungefär 83,5 timmar om min hjärna fungerar någolunda så bra? I alla fall är det på Måndag kl 13 i matsalen vi ska träffas.

Tiden går i supersnabb fart och veckan har bara flugit förbi. Jag skulle vilja stanna upp tiden och bara göra massor av roliga saker nu innan skolan börjar. I och för sig är helgen väldigt fullplanerad men ändå.. :) Ska hinna på både 90års och 45års kalas i helgen så det blir roligt :)

Det börjar väl bli dags att summera sommaren nu snart? Har ändå hunnit med endel :)

Jobbat på den underbara förskolan i 3 veckor.
Köpt en ny underbar mobil.
Ramlat med cykeln 2 gånger.
Varit på tivoli 3 gånger.
Åkt gratiskarusell.
Luleåkalaset.
Sett otroligt mycket film.
Blivit brun.
Läst 1 och en halv bok.
Umgåtts med vänner.
Varit i stugan.
Åkt båt.
MYST.
Varit på bröllop.
Och massa massa mer... <3

Jag ska inte klaga.. Har varit väldigt skönt lov och inte alls så dumt trots att jag hållt mig till luleå största delen :) Jag ser fram emot mitt sista år på gymnasiet. Det kommer gå SNABBT! Blir att läsa många nya kurser men det ska bara bli roligt.. jag är laddad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback