Skön helg..

Fredag blev en väldigt lugn dag. Pratade massor i telefon med alla möjliga typer :p och läste ut min bok jag travat mig igenom i sommar :) På kvällen tog jag mig upp till Emil och vi satt och pratade och lyssnade på musik någon timme innan hans bror skjutsade ner mig och en kille som bor nära mig :)

Lördag blev ännu en dag i solen och jag påbörjade läsa en ny bok ;) (känner mig grymt duktig som läser så mycket) hehe.. sen kom min kompis förbi och solade lite innan vi kom på att vi skulle äta tacos tillsammans :) På kvällen kom hennes kille på att vi skulle köpa varsin film och se alla tre :p så vi drog iväg och skulle handla 1 film var. I slutändan kom jag hem med 5 och de med 4 var :p hehe.. Vi han se två av filmerna innan vi var alldeles för trötta.

SÅ idag söndag for jag iväg och gjorde bort jobbet tidigt sedan hem till dem och se den tredje filmen vi ej han se igår :) och nu är jag hemma igen. Är ootroligt trött och ska nog lägga mig framför TVn ett tag eller läsa i min nya bok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback