Skolstarten

Yes, i måndags var det dags att samlas i skolan igen. Jag känner mig väldigt utvilad så det känns inte alls konstigt eller jobbigt att börja om nu. Jag är väldigt motviverad och samtidigt som det känns lite jobbigt att det är sista året så längtar jag enormt :) I måndags hade vi samling och våra lärare bjöd oss på marängsviss (utan banan) och det var väldigt gott :) VI fick lite information och fick veta hur veckan såg ut :) så redan på tisdag hade vi en ledig dag :p

Idag hade vi samling vid skolan med cykel kl  10. Sen cyklade vi iväg till karlsviks camping och åt matsäck, sen cyklade vi hem och jag var hemma just efter 13 :) Väldigt trevligt faktiskt :)

Jag pratade med min mentor hela vägen dit och jag berättade om vad jag vill plugga vidare till. Hon sa att det passar mig, jag är mogen i mina tankar och kan se vad som händer omkring. Det var roligt att höra vad hon sa :) (hon la även till att jag är en mönsterelev) =D

Hehe.. jag tycker faktiskt att jag får skryta i mina alldeles egen blogg :p

Kommentarer
Postat av: Staren

Du är grymt duktig ;)

2007-08-24 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback