Shoppingdag!

Igår köpte jag som jag tidigare skrev ett par nya jeans :) Idag for jag mamma och syrran till stan och skulle shoppa. Vi började med Dollarstore där jag köpte 3 par sockor och 3 energidrycker :) Sedan vidare in till stan där jag köpte 1 tunika på Kappahl, 2 skrivblock på Tiimari, 1 par örhängen -tänker- och sen tog det nog slut :)

Vi var även på smedjan och fikade, tog mig en smörgås och kaffe :) Smedjan firar från i fredas till nästa söndag 5år, så då har de under den tiden att man får en stämpel om man handlar på 5 olika afärer och då får man skrapa en lott. Och min syrra vann idag 500kr på Mique av hennes stämplar :) (själv har jag bara 3 stämplar än så länge) För barnen har smedjan pippi som springer omkring varje halvtimme och har skattjakt :p

Middag kl 19..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback