Scrapping!

Syrran frågade mig om jag ville gå en scrapping kurs med hon hära i Luleå och jag har kollat runt lite på internet och jag tror verkligen att det skulle vara någonting roligt att börja med :) Så får vänta tills hon kommer hem från utlandet, sen ska det börja scrappas ;) haha.. man kan ju alltid ge det ett försök i alla fall!

Tror det är skoj.. men vet inte riktigt vart jag ska ha mina blad jag scrappar på? har man något typ av album eller? måste ju vara så.. De som håller i kusen är en relativt ny butik hära i luleå (tror den är ny i alla fall)
LAJM :)


Kommentarer
Postat av: Britt-marie

Ja jag vill också!!!
Kram

Postat av: Marie i Småland

Hej!
Vad kul att du vill prova på scrapping.
Akta dig bara, du kan bli biten av Bazzillen *ler*
Hoppas du hade kul på kursen.

2007-09-10 @ 11:46:00
URL: http://papir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback