Mitt hjärta försvann..

Tjohej! Verkar vara något fel på vårat internet.. hoppas det löst sig nu? Igår var jag och syster på stan i några timmar och fick jätte många presenter köpta, skönt :)

Kvällen blev lugn, var hemma och såg på tv..
när jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att Honey rymt ut :( Hon hade både sele och koppel på sig så jag fort ut i mörktet och ropade efter henne. Tog med mig en ficklampa och sökte i någon timme runt hela gården..

Tillslut insåg jag att jag inte skulle hitta henne när det var så mörkt. och för att det blåste så pass mycket att jag ändå inte hört hene ifall hon skrikit. Så jag gick in och grät mig till sömns..

Vid halv sju på morgonen gick jag ut och började leta efter henne igen, ringde polisen och anmälde henne försvunnen.. gick omkring med godis och lockade på henne men såg henne inte någonstans. Vid 10 tiden kom min ena granne ut och började prata med mamma. Han håller på att bygga ut sitt hus och gick dit och fortsatte prata. Mitt i allt frågar han om det är våran katt som sitter fast i hans byggställning.

Då har hon fastnat med kopplet..

Nu vill jag inte släppa ut henne men min familj skiter i det och släpper ut henne hela tiden ändå -less-
Jag vill flytta hemifrån!!!!! de verkar inte respektera något i det här fallet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men lilla vän. Hon kan ju visst vara ute. Så länge hon inte har sele på sig :) Det är ju inte farligt. Det är ju koppel som är farliga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback