Luleåkalaset 2007

Torsdag var det dags för rixfm festival hära i luleå. Självklart var jag på plats i södrahamn under den halvregniga kvällen. Jag stötte på Bf-tjejerna, jag och Theres fick nöjet att åka gratiskarusell ett varv ;) (de glömde ta våra biljetter, så vi fick åka två karuseller för priset av en) Hehe..

Fredag blev otroligt trevlig kväll trotts det fortfarande havregniga Luleå. Blev flera öltälts besök eftersom ingen kollade min ålder. Fick se Calaisa som var riktigt duktiga och mysiga att lyssna på. De var väldigt duktiga live :) Blev att se Markus Fagervall och höra Marie Lindberg också, men de var inte alls lika duktiga. Jag åt för första gången en Langos och gick för fösta gången på en bajamaja (jag gör helst aldrig om det igen). Som tur var hade en i mitt sällskap nyckel till en lägenhet inne i stan som vi senare kunde gå till :) kom i säng först vid fem... ;p

Lördag var inte på långa vägar lika trevlig som fredagen. For in ett tag och såg Martin Stenmarck innan jag pallrade mig hem igen. For till en kompis och åt nattmacka innan jag for hem och kastade mig i säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback