Klumpig eller slarvmaja? ;)

Gårdagen bev att fara in till stan och träffa Victoria över en smörgås på dagobert :) Vi passade öven på båda två att lämna in våra gamla busskort och få de nya. Hehe jag tror att det var första gången någonsin som gubben inne på llt var trevlig mot mig. Och då menar jag verkligen trevlig. Han till och med skrattade -le- Det är inte varje dag kan jag säga er.

Eh.. när jag var på toa innan jag skulle åka så la jag mobilen på kanten till tvättstället. Just då råkade jag få ett sms, så den vibrerade ned i själva tvättstället. Men jag tänkte inte mer på det. Innan jag kom på att jag stod och tvättade händerna över mobilen ;p hahahahaha.. Jag tog upp den direkt och som tur var så var den hel och ren ;) Min kompis som lånat mig mobilen bara skrattade när jag berättade det (som tur var).

På kvällen lyckades jag även att tappa bort mobilen i vårat skafferi :p hahaha.. deni ;)

Kommentarer
Postat av: sara

busfrö :D

2007-08-01 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback