Kalas och Bilkörning

Idag fyller min farmor 90 år :) Grattis!!

Vi har varit på kalas hela dagen nästan :) Vi fick äta supergod smörgåstårta men även vanliga tårtor också! Var roligt att träffa hela släkten igen :) Blir ett tag emellan gångerna. Farmor var i alla fall väldigt pigg och jag hjälpte henne att öppna hennes presenter :) Träffade alla mina kusiner och deras tillbehör ;p hehe.. som sagt väldigt trevligt :)

Jag och min kusin for iväg och JAG KÖRDE BIL! WOW, ver ni hur grymt kul det var? Det var en rätt ny mercedes :p hehe.. Jag körde som snabbast 35 ;) Men vaddå.. det var ju faktiskt min allra första körning :) Jag parkerade även, det var roligt. Åh så roligt det var :) :) :) :) Vill mer, nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, där ser du. Fixa nu så du får börja övningsköra ;) Det är ju jättekul. pusso

Postat av: Stina

Jodå, jag ska börja köra bil nu snart, i alla fall gå kursen så jag får köpa med mamma eller pappa. Det blir skoj :D

2007-08-20 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback