Kalas ännu en dag :)

Idag har jag varit på 45års kalas hos min moster, egentligen flyyer hon år imorgon men hon bjöd på susrtsömming ikväll. Jag syrran och mamma for till deras stuga långt ut i ödemarken ;) hehe.. Dit kom även lite kompisar åt henne. Var trevligt :) Pratade massa om skolan och alla olika kurser, blir lite peppad nu inför starten ;) hehe.. Vi fick två olika tårtor och kaffe till efterrätt, mycket gott :) hehe.. alla blev lite förvånad när även jag drack kaffe.. de har inte fattat att jag faktiskt gillar kaffe, dricker det bara inte så ofta hemma -le-

Hade såklart mitt hjärta Honey med mig <3 Men Nisse och Lisa var så rädda för Igge (ett barn) så de gömde sig och Honey bara sov -le- Hon fixade bilresan galant! :) My love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback