Inte mycket kvar nu

Tiden bara flyger iväg. Det är redan torsdag och jag har endast 1 lektion kvar i veckan. Känns otroligt skönt :)

I veckan i skolan har vi jobbat mycket med vårat projekt där jag och Theres o Layla är
Spindlar, men jag har även kommit igång med mitt projektarbete som jag ska göra. Känns otroligt roligt och längtar tills jag får dra igång på riktigt -le- ska hålla lite på vad det är jag gör.. hehe.. Men ni kan ju alltid gissa ;)

I övrigt händer inte mycket. Som sagt.. skolan har börjat vilket betyder läxor, så jag har mitt att göra -le-

Vårterminen....
Projektarbetet ska vara inlämnat den 12 februari, vecka7. Sen har vi lov typ, och efter det går vi ut på praktik och när vi kommer tillbara från praktiken så har vi 3 veckor kvar innan studenten.. När men tänker så, så känns det som om att det kommer gå rusktigt fort. Får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback