Förvirrad!

Dagen har känts väldigt förvirrad. Jag var helt inställd redan igår på att fara till stan idag och shoppa. men när jag väl vaknade hade jag inte alls sån där stor lust att handla.. Men jag släpade mig in i duschen efter många om och men och gjorde mig helt klar för att fara till stan.

När jag väl stod i hallen och skulle åka så tänkte jag att jag skulle missa bussen. Så jag passade på att äta lite lunch. När jag väl ätit hade jag inte den minsta lust till stan, så istället bytte jag kläder och gick till mormor för att klippa hennes gräs.

Mitt i allt dog hennes gräsklippare, så pappa fick komma och kolla vad som hänt, den gick inte att laga så jag gick hem och dammsög istället. Och när mamma kom hem for vi till närmaste Lindex och använde upp min 30% rabatt. Jag köpte mig ett par nya byxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback