Tjejsnack i skolan.

såja.. nu har jag kämpat igenom mig mina Samhällsfrågor eftersom jag missat någon lektion så fick jag ta hem och göra färdigt. Har "bara" tre engelska läxor kvar att göra.. men de har jag till på torsdag.. men ändå! Dagarna närmar sig till mitt nationella i engelska, jag är sjukt nervös när jag tänker på det.. Men det sägs ju att man inte kan sänkas på nationella.. Det hoppas jag verkligen!!

Dagen i skolan har gått rätt så bra.. Han med att prata lite extra mycket med Sara och Theres. Det var roligt, de hade smitit in i "lilla rummet" och hade lite tjejsnack mitt i allt. Mycket trelvigt, det blev många +++ -ler-

Kommentarer
Postat av: sara

hihhiiii:)ja lite "puss" prat måste vi ju också ha:)

2007-04-23 @ 19:25:57
Postat av: Stina

Det är aldrig fel det ;)

Postat av: maria

man får hoppas på att nationella inte påverkas då :)

2007-04-25 @ 13:34:33
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback