Stabilt?

Idag för första gången i tvåan var engelskalektionen faktiskt rolig. Klassen bestämde sig för att skolka men jag och 4 till gick ändå. Vi fick leka hängagubbe på engelska.. det är lite svårt det faktiskt, men vi hängde faktiskt ingen gubbe alls -le-

I övrigt har dagen i skolan gått rätt så bra.. har varit som vanligt. Hade redovisning i en svenska/bf uppgift och det gick väl sådär.. Jag tror att H-S gillade mig idag så det gick lite bra ändå ;) Jag var ju faktiskt den första av i princip hela klassen som stod upp när de andra satt och redovisade.

Imorgon kommer min syster till skolan.. intressant!!

Det känns inte sådär sjukt jobbigt i skolan för tillfället.. känns som om att de här sista veckorna kommer att gå frammåt ganska så snabbt. Faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback