Mobbning

Ja.. det är tänkt att det ska vara mitt ämne i mitt projektarbete. Har tänkt att sammarbeta med en kompis från media och han ska fota mobbning och vi ska tillsammans göra en hemsida.. och jag skulle även göra en undersökning om mobbning och skriva lite fakta osv..

Pratade med min lärare och vet inte om hon tyckte att det var någon speciell bra ide!? Så jag blev lite.. blev nog osäker igen.. ska jag verkligen skriva om mobbning?

Det känns som att det står mig nära på det sättet att jag intresserar mig för det, och det är ett viktigt ämne för mig. Jag ska göra en större undersökning om det är så att jag arbetar med mobbning. Fast skulle vara roligt att ha någon från klassen också.

Fast det finns flera andra saker jag också vill göra.. Men att på något sätt hjälpa någon eller flera. Eller att.. nej.. hjälpa handlar det nog om.. hjälpa eller ge!

Så dagens lektion gick åt till att fundera och fundera.. och åter igen.. FUNDERA!

(Det här är min logg för idag)

Kommentarer
Postat av: sara

varför känds det som att jag är träffad?

2007-04-20 @ 10:57:33
Postat av: Stina

hahaha ja det kan du ju fundera på ;) haha

2007-04-21 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback