Jobbig morgon..

Morgonen har än så länge inte börjat bra. Jag vaknade på morgonen, steg upp och allt det dära vardagliga.. Innan jag skulle lämna mitt rum böjde jag mig ner och tittade på kattungarna lite. Lyfte upp en av dem och hon var näst intill livlös. Jag fick panik och försökte väcka henne, eftersom jag trodde att hon bara sov. Insåg ganska snabbt att hon inte hade krafter att orka själv. Jag visste inte vad jag skulle göra.

Gården-Carro ringde upp mig och sa att jag kunde massera henne försiktigt för att få igång blodcirkulationen. Även att hålle henne varm och försöka få henne att äta något. Jag fick droppa in mjölk i hennes mun och gensat blev hon lite piggare.

Pappa ringde djursjukhuset och dit fick vi fara. Var dära i säkert två timmar innan vi äntligen kom hem. Jag köpte mjölkersättning och matade henne lite..

Vilken morgon......

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Vad jobbigt =( Vilken är det? Vad sa veterinären?Mår dem bättre nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback