ESC - Semifinalen 2007

Har lyssnat igenom alla bidragen i semifinalen nu.. Tycker det är flera halvbra låtar.. Men få som jag började gilla efter en lyssning. De jag fastnat för är: (ingen speciell årdning)

Turkiet - Den är bäst av de här skulle jag tro. Gillar tempot liksom.. Den är skönt -ler-
Vitryssland - Den är.. Speciell.. Men gillar hans röst! Den är bra. och musikvideon är rolig!
Moldavien - Gillar början rejält, allt är bra.. Men tycker som inte att den kommer iväg någonstans.
Belgien - Den här är också skön, den lär jag ju lyssna på i min mp3!
Österrike - Helt okej låt :)

De halvbra bidragen som inte har "det" enligt mig är:

Island - Låten är helt okej, men den är liksom för lugn..
Montenegro - Är en jättebra låt men språket förstör för mig. Varför inte engelska? Jag vill veta vad jag lyssnar på..
Schweiz - Gillar tempot och det mesta, men texten är ju sååå löjlig!!
Danmark - Den är bara rolig, så var tvungen att ändå nämna den ;)
Serbien - Kan tänka mig att det skulle vara en jättevacker låt.. om jag förstod vad hon sjöng..
Andorra - Även i denna sång förstör språket.. Gillar den men vill veta vad de sjunger..
Estland - Tror att jag kan gilla den här låten om jag får höra den lite mer! :)

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Hur orkade du lyssna igenom alla på engång? Det är ju hur många som hellst!

Postat av: Stina

Jo jag vet.. var lite less dära på mitten men sen blev det lättare igen.. hade inget att göra typ.. :P

2007-04-14 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback