Beauty Shop & Saved

film

Vi började med att se Beauty Shop. Haha den filmen var helt underbar! Älskade deras attityder och värsta kommentarerna. Jag gillar Queen Latifah som har huvudrollen i denna film. Handlar om en hårfrisör/stylist som får nog på sin chef och startar eget. Även en från Desperate Housewives var med.. Hon den dära grannen som låste in sin son i källaren i säsong2 :p Det var en toppenfilm som jag mer än gärna vill ha i min filmsamling!

Direkt efteråt började vi se Saved! i gämförelse med den förra var.. Skit! Alltså.. nog var den också rolig ibland.. Men till största del blev jag mest irro på filmen. Den var lite gullig med deras kärlekar i alla fall ;) Störde mig extremt på att de skickade en gay kille till psyket, huvudrollen är gravid och de tänker skicka hon till psyket också. De alla är överkristna och det är som att titta in i värsta säckten. Blev extremt irro på hela filmen. Men står på fodralet att det är drivet.. och kanske är det jag som inte förstår alla sjuka "skämt"!? Hmpf.. Men den var ändå bra filmen.. på något sätt.. hehe.. nog skulle jag kunna äga den -ler- Gillade ju slutet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback