Vill inte sova

VILL INTE SOVA! Huvva vad tråkigt det känns att lägga sig just nu. För att jag vet att när jag vaknar är det måndag = en ny vecka full med massa måsten och pluggande. Dock mindre måsten än den här veckan hade. Men inte roligt ändå. Less på skolan även om det är roligt, konstigt! Måste gå förbi dagiset jag ska praktisera på den här veckan. De ville att jag ska komma förbi innan jag börjar praktiken (för barnens skull) ska passa på att lämna ett brev till min handledare samtidigt. Vet inte riktigt vilken dag jag ska gå, blir nog måndag eller tisdag? Kommer att vara på tok för trött när jag vaknar nu, men är huvet dumt får kroppen lida! Ska försöka hinna med den tidigare bussen i alla fall (försöka kan man alltid).

Varit en mycket trevlig helg i alla fall som jag sent kommer glömma :)
Godnatt underbara helg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback