Usch, vilken morgon

Vaknade kl 04.55  av att det plingade på dörren massor av gånger. Eftersom jag gick och la mig kl 19.30 igår och somnade ca en halvtimme senare så trodde jag att det bara var senare på kvällen INTE MITT I MORGONEN!! Åh.. det var i alla fall mindre roligt.. och eftersom jag somnade så tidigt så har jag ej kunnat somna om.. Jag har inte velat somna om över huvud taget, har varit för pigg, dock börjar jag bli trött nu men ska vara på Månen till halv fyra, så är bara att piggna till, synd att jag ej blir pigg av kaffe, i så fall hade jag kunnat dricka det nu.

Jag och mamma hann äta frukost tillsammans i morse, hon kunde inte heller somna om, men det var mysigt :) Och jag har kommit igång med julklappsköpandet nu i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback