Tjejesnack v.47

Barndom
· Hur såg du ut när du var liten?
Jag har ingen bild på datorn, men jag var ganska lång för min ålder, superblond med lugg -le- Lite småknubbig typ. Hehe.. Har ingen bättre förklaring!
· Vad var din favorit lek/leksak? Oj, jag vet faktiskt inte? men jag älskade att leka med Barbie när jag blev lite äldre. Tror inte jag haft någon sådan där speciell grej jag gillat?
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar? Den första bästa kompisen var Anton!
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten! Jag och Anton gjorde bus hela tiden. Vi lekte "busungarna" och tog häftmassa från våra fröknar på dagis och lekte i ett dockskåp och hängde upp gubbarna som bodde i huset i taket m.m (helt sjukt jag vet)
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes? Vet inte alls? ska fråga mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback