Tankar (om Månen)

Kommit hem nu. Är nog lika trött som igår! Hade ont i huvudet där på slutet, jobbigt. Men nu är det lite bättre. Ska till mormor och äta middag sen ska nog mamma och jag och handla massa grejjs :P

Dagen har gått bra, de är så söta de små :) Men ibland känns det som att jag inte riktigt.. hänger mer så att säga, man tittar bara bort 1sek så har de sprungit iväg eller stoppat något opassande i munnen -le- (som man nyss sa att de inte fick ha) men jag lär mig nog med tiden. Är ändå roligt att vara där, och trivs bättre ju fler timmar jag varit där. Dock så känner jag mig lite "låg" är nog för att jag är trött..

Jag hinner verkligen tänka tillbaka på min dagistid när jag är där.. Träffade min gamla dagisfröken (som fortfarande jobbar kvar :P) idag när jag gick och hämtade matvagnen med två flickor. Tänker mycket på alla bus jag och Anton gjorde. Och allting som hände, vad jag själv kommer ihåg från dagistiden och vad jag gillade att göra m.m Ganska mysigt att liksom titta på barnen och tänka på hur mycket de faktiskt kommer att komma ihåg. Att jag själv varit i samma "sits" och.. ja.. det är mysigt :) Kände inte så sist vi praktiserade, men nu är det ju samma dagis, dock inte samma personal eller samma avdelning, men ändå.. liksom mer "hemma" hehe.. aja.. det försvinner nog med tiden jag är där!

Nu ska jag gå igen. Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback