Snöigt värre!

Helt sjukt hur mycket det snöat i natt! Fast jag gillar när det är mycket snö och varmt ute :) men så dåligt att de väntar tills man är helt insnöad innan de plogar!! Det är så vackert ute när det är så mycket snö, träden är alldeles tunga av all snö som kommit. Känns som om att det var hur många år sedan som hellst sedan det var SÅHÄR mycket snö (innan jul i alla fall) i vanliga fall brukar man typ tänka: undrar om det hinner komma någon snö innan jul? men nu minsann är det mer än vanligt!

I dag har jag bara suttit med läxor sedan jag steg upp -less- Lovar att det är allra första gången jag gjort läxor på en söndag. Det är sådant som inte brukar förekomma i mitt liv.. men men.. Är rädd att inte klara engelskan så jag kämpar på, gruvar redan inför nationella :( that´s life! Men om jag är närvarande och gör uppgifterna borde hon se att jag försöker i alla fall! Resten av kvällen borde jag försöka förstå mig på NK:n om det nu går! -pust-

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tigenr spinner ju tom =) Så sött!

2006-11-12 @ 20:10:37
Postat av: Stina

Ja, helt gullig min Tiiger är :D Du ska välle också skaffa dig en nu snart? :)

2006-11-12 @ 20:44:10
Postat av: Sara

Jag vet inte, får se... men de är himla gulliga =)

2006-11-12 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback