Skotta - Tandläkare

Jepp, nyss har jag skottat lite (pappa bad mig göra det) innan det var jag hos min mormor och åt middag, plättar blev det -supergott- Nu är det tänkt att jag ska läsa engelska.. inge roligt men jag måste verkligen -suck- så mycket roligare att sitta här vid datorn!

Tiden i skolan känns så snabb, dagarna bara far förbi, nu är det bara imorgon kvar sen äntligen fredag, känns alltid som att man får helg på torsdag när jag bara har en lektion på fredagar, lite mysko känsla! Men helt okej för mig :P Ska och borra i min tand på fredag, jag brukar inte vara rädd för tandläkaren men nu är jag ruskigt nervös! Sprutan gör så otroligt ont, huvva..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skotta?! Vad overkligt det låter. Här har vi ingen snö på långa vägar.

Postat av: stina

-le- Ja skotta, förra veckan kom det JÄTTEMYCKET snö, vad jag minns har det aldrig varit såhär mycket snö innan jul, helt sjukt mycket snö!! Är 0 gradit så det är mest slask det som ligger på vägarna. Fast mysigt med mycket snö! :)

2006-11-15 @ 18:39:01
URL: http://pearlsoflight.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur blev det med ljusstöpningen? Ska någon annan än jag och mormor vara med? Blev det på fredag?

2006-11-15 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback