Praktik

Igår var jag och hälsade på hos min blivande praktikplats! (de ville att jag skulle komma förbi) Så nu är det inte många dagar kvar tills min praktik börjar, ska bli skönt att inte behöva åka buss varje dag till skolan :) Jag längtar riktigt mycket nu när jag tänker på det. Jag är inte sådär nervös som jag var innan jag skulle börja på min praktik förra året, nu är jag endast hoppfull och längtar riktigt mycket! Kändes bra när jag hälsade på hos dem. Det kommer nog bli bra :) Dock så är jag nervös över vad de ska he för betyg på mig.. Halva kursen är praktik, så jag hoppas de trivs bra med mig.

Jag fattar inte vad det är med mig? I 8an när man började få betyg var jag glad bara jag hade G.. Nu blir jag besviken av VG.. Jobbigt att inse att det faktiskt är så det är. Men det är sanigen.. Fick så bra betyg förra året i 1an och jag vill inte mer än annat ha bättre betyg i år, lär dock inte få det. Fattar inte.. när det känns som att jag gör bra ifrån mig verkar inte lärarna tycka det, men när jag känner mig less och allmänheten är jobbig så går det bra. Så sjukt.. Men viljan har jag då.. mer än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Nu vet du hur jag kände det hela grundskolan och gymnasiet =) Var knappt ens nöjd med VG eftersom alla var värsta överpresterarna...

Postat av: stina

Jo jag förstår det, men skillnaden är nog att alla aldra är inte så mycket bättre.. men men.. jag vill ändå ha mvg..

2006-11-23 @ 07:44:30
URL: http://pearlsoflight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback