På månen..

Idag har det känts riktigt bra att vara på Månen, tror att barnen liksom vant sig vid att jag är där mer nu. Då är det mycket roligare.. och när jag kan namnen på fler och så! Känns tråkigt att inte komma dit förän tisdag igen. Tänk om barnen glömmer bort mig och allting börjar om igen? =/ men tror att efter ett tag blir det mer rutin i det, de vet att jag kommer. Alla "syskonbarn" som inte är där hela veckorna eftersom de har mindre syskon är samma dagar som jag, så de ordinarie barnen är ju vana att de kommer mer folk i mitten av veckan. Men det blir nog bra. Idag har jag varit ute själv med 3flickor och busat (jag åkte stjärtlapp) haha! Men det var roligt ock mysigt, dock knappt någon snö, var bara en ishög som de låtit en traktor skottat upp och heeela har inte riktigt smält, men nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback