Natten

Puh vad jobbig natt det var i natt! Höll inte på kunna somna, låg bara och vände och vred på mig heeela tiden. Försökte med allting kändes det som. Somnade kring halv ett - ett någon gång tror jag. Sen när jag väl somnat så vaknade jag massor av gånger av att katterna bytte plats och jag vände på mig m.m. Vaknade halv sex i värsta rycket, var så orolig att försova mig att jag tänkte att jag skulle stiga upp men tänkte i andra minuten att jag har ju faktickt en väckarklocka. Så jag somnade om till 06.40 då vaknade  jag och steg upp tio i sju ungefär, han med bussen som går 07.40 så jag satt och läste NK hela vägen till skolan. Kom in och gjorde provet och det kändes som att jag faktiskt klarade det rätt okej :) det var 1½ av 15 frågor som jag inte svarade på :P så det var rätt okej :) Sen har dagen flytit på rätt så bra. Är dock trött nu. Ska mest trolig och träna efter middagen, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback