Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Börjar bli trötter
Favoritgodis: Mjuka, ljus choklad m.m
Är det nåt du absolut inte äter: Ehm.. Jo.. men kämpar på ändå :P
Kläder just nu: Jeans o Billabong hood
Musik just nu: Pussycat dolls - I don´t need a man
Vad sa du senast: Godnatt (till min syster)
Sommarplaner: Just nu har jag nog inga? Jobba hoppas jag då!
Fisk eller badkruka: Jag älskar att bada, men blivit smått badkruka med åren
Hur många kuddar sover du med: 2st -alltid
Favoritväder: sol o lagom varmt
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska! har ruskigt svårt att komma upp på morgonen, men gillar dock att vara vaken tidigt om jag inte behöver stressa.
Sparare eller slösare: Har jag något att spara till så sparar jag, om inte far pengarna lätt :P
Vem är viktigast för dig: Famil, vänner, Honey
Bästa film: Jag älskar filmer, kan inte välja 1 favorit
Tror på liv på andra planeter: Vet inte? skulle inte förvåna mig..
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå..
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Tror du på mirakel: Jodå, men.. tror att jag skulle vara mer övertygad om det hände mig eller någon nära något.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: tss.. jag hoppas då det? :P
Ser du på kärleken som ett misstag: Nää.. misstag kan det väl inte vara? om det är kärlek..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte? om jag skulle få barn så ej mer än 2
Bio eller promenad: Beror på humör?
Är du kittlig: Haha, alltid
Snarkar du? Vet inte? Sover inte med andra så ofta :P
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Joo.. vissa i alla fall (myror, spindlar speciellt)
Det här är jag bra på: Att prata för mycket
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bli osynlig.
Vad vill du jobba som? vill utbilda mig till socionom till att börja med
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Olika, just nu hamburgare!
Skriver du dagbok? Förr i tiden, nu skriver jag här :P
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inte tatuering, jag är alldeles för mesig, vill göra hål i naveln
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag städar mycket, klarar inte av om det blir för stökigt i min omgivning
Gungar du på stolen? om det går så ja, annars inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, alldeles för höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i? höger, vänster? olika..
Hur många syskon har du? 2 Systrar
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej, har väl hänt någon gång
Gillar du att sjunga? Ja, massor
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och Fritid, det intreserar mig (helt rätt linje)
Brukar du sola? Jag är sålig på att sola, men det tar sig :P
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upp-och-ner
Röker du? Nej
Snusar du? Nej, aldrig testat
Använder du knark? NEJ
Kaffe, te eller inget? Båda + latte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback