Lek

Har märkt att störstadel så skrever jag bara om skolan. Hmpf.. kan ju inte vara roligt att läsa, men känns bra att skriva om skolan när jag rä less på skolan. Fast idag ska jag faktiskt skriva bra saker om skolan -le-

Dagen började med Engelska, mindre roligt.. men den muntliga delen tyckte då jag gick ganska bra, glosförhöret var det värre med (inte bra).. men men.. det är så onödigt, för jag var verkligen less och idag ångrade jag att jag inte pluggat mer på glosorna.. I alla fall. Efter engelskan hade vi en föreläsare (samma som var och pratade med oss i tisdags) han pratade med oss till ungefär 12, efter det fick vi göra färdigt våran uppgift att planera ett TEMA för barn på dagis. Vi fick lite info och efter det har vi redovisat.

En grupp hade en lek -fruktsallad- hehe, faste sett ganska roligt ut när vi sprang omkring dära i klassrummet. Vi körde öven huvud-axlar-knä-och-tå haha.. det värsta är att det är fönster ut mot vägen (en helt vägg) haha.. men men.. det bjöd vi på ;) och roligt hade vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback