Första dagen på Månen

Idag på praktiken gick det nog ganska bra. Inte direkt sådär jätte bra, men ändå bra! Har försökt att mest lära känna barnen, bara vara där typ. Försöker komma på lekar o sådant jag kan göra med dem. Men har inte så bra fantasi i det fallet -ler- Tycker ändå att det gick relativt bra, Pampersalla var trevliga och jag hoppas då att det kommer trivas med mig! Dagen har gått fort, varit många intryck.. Hade kanske kunnat vara bättre, vet inte? men som sagt.. det är 10veckor, så det blir nog.. bättre.. senare, när man känner barnen. Tycker att det är oerhört svårt att vara deras "fröken" som de nu kallar mig :P När jag inte kan namen på alla. Då kan jag inte säga till dem på samma sätt. Men lärt mig namnet på några idag i alla fall :) Har fått skriva en lapp om mig själv med ett kort som de tog och hängde upp när man kommer in, för föräldrarna! Tss.. aja..  Nu kommer snart mamma o pappa hem och vi ska väl äta någon middag? Kanske skriver senare.


Bildens adress:
http://www.pampers.se/sv_SE/topic/topicid/403/currentid/shtp403.do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback