Flickan från ovan

Flickan från ovanJag har börjat läsa boken "Flickan från ovan" tycker att det verkar riktigt bra faktiskt. Inte för att jag trodde annat men den har bara legat tills ikväll. Jag skippade nästan all TV och tog en bok istället -ler- duktiga Stina -klapp på huvet- Den handlar om en flicka som är 14år och har blivit våldtagen och mördad av sin granne, hon sitter och tittar ner på sin familj hur de hanterar hennes död. Den är hemsk och rolig på samma gång, har redan fått skratta många gånger och har inte läst mycket av den. Ville sträckläsa den men satte mig här istället -le- Jag ska läsa den i helgen hade jag tänkt, måste läsa en bok i engelskan också, självklart är jag i sista minuten i engelskan =/ men det blir nog bra :) Nu ska jag natta! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Flickan från ovan, har jag läst. Den är verkligen jätte bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback