Filmer

Har sett två filmer ikväll. Började med: "Äventyraren Thomas Crown" som gick på ettan ikväll den var rätt så rolig -le- är bäst när han ska "lämna tillbaka tavlan" haha.. massa gubbar med rock, hatt o portfölj! :P Gillar fina slut, tyvärr tror jag att de bara finns på film!

såg efter det en film jag lånat av en vän: "Taking Lives" med Angelina Jolie. tror att jag sett den förr men den var bra! Spännande :) Hon är från FBI eller liknande och förföjler en mördare som tar andras identiteter! Kanke inte en sån här "bästa film någonsin" men den är helt okej! Kanske 3 av 5? Den var bra i alla fall :)

Ska förövrigt tillägga att jag fått mina filmer jag köpte på ginza i onsdagsnatt idag. Det var ALLA avslitt av Pang i bygget! Riktigt rolig serie det där =D Tack Elisabet för att du införde den serien i mitt liv -skrattar-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback