Barn & Fritid - Fördomar

Jag är så sjukt less på alla som tror att de vet allt om BF trotts att de inte vet dugg!! De tror minsann att vi BARA springer om kring och leker! De tror att vi bara är folk som hade dåliga betyg från högstadiet och inte kom in på något annat! Visst, självklart så är de vissa som det var så för. Men jag hade lätt kommit in på någon annan linje om jag ville. Menar, bara för att vi har många praktista övningar så behöver vi inte vara oseriösa. Alla tror att det är så mycket bättre att gå något annat, men vadådå vi kan börja jobba direkt, hur många kan det?

Snart läst halva tiden nu till jul, tiden går så fort! Barn och Fritid linjen är underbar, hur många säger så om sin linje? jag trivs så otroligt bra, ämnena är SÅ intressanta, man lär sig hur mycket som helst. Även om det stundvis är mycket praktiskt så kanske det leder någonstans? Jag ska i alla fall någon gång i mitt liv läsa till Socionom. Jag är säker på att det är det jag vill. Känns skönt att verkligen veta att det är rätt, det har jag känt sedan jag började BF men det blir så mycket mer självklart för varje vecka som går, Det är rätt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback