Trevlig kväll :)

Efter Kalle började jag och mamma o pappa laga maten. Gick på kanske en halvtimme. Sen åt vi, det var gott :) Men är inte sådär super förtjust i julmat =/ När vi ätit färdigt kom Elisabet förbi med lite julklappar söt som hon är :) Ja.. sen har vi mest bara umgåtts och öppnat paket :)

Jag har fått massvis av fina julklappar, nu längtar jag ännu mer tills jag flyttar och får använda alla mina fina saker som jag äger :) Tack alla för finfina julklappar! Ni är så söta allihopa!

Nu ska jag lägga mig och bara slappna av, mår kostigt.. liksom ont på huden.. öm helt enkelt, vet inte vad det är? Har i och för sig sovit dåligt 2-3nätter i rad nu, kan ha med det att göra? Är även otroligt trött.. enda stunderna det känns riktigt bra är när jag ligger, så ska köra på det nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback