Tjejsnack v50

Musik
· Lyssnar du ofta på musik?
Ja, självklart! Varje dag, nästan hela tiden
· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!) Jag lyssnar på helt otroligt blandad mysik, allt från Jill Johsson, Jessie McCartney till Pussycat Dolls o Evanescence
· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad? Jag sjunger
· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.) Jag har träffat Reine från skilda värdar, Ebba blittz (hur det nu stavas), Daniel från skilda värdar.. öm.. någon till kanske?
· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då? Oj.. jag vill nog bara vara jag..

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Reine från Tre kronor menar du? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback