Skola - Trött

Åh.. jag vet ej vad det är med mig idag? Jag är så otrolit trött, vill bara falla ihop och sova! Men ändå blir det jobbet som måste göras! Har gjort färdigt alla uppgifter nu under julen, känns riktigt bra att inte behöva tänka på några rester eller så, jag brukar ju inte ha det, men som sagt, skönt ändå :)

Hade min sista teckenspråkslektion idag med Märtha. Åhh.. kommer att sakna henne nu när man haft hon hela året ju! Så ska man börja lära känna någon ny lärare :(

Hann träffa Elisabet, efter skolan också, trots att jag var kvar och arbetade med Engelska i 1,5timmar. Var jättoroligt att se henne igen, var så länge sedan! :) -love- Hon är toppen!

Vi skulle tydligen ha varit ute och ätit middag med klassen idag efter skolan -förvånad- det hade jag heeeeelt glömt bort, dock så var jag inte ensam som tur var (hela klassen hade missat det) men inte så kontigt nu när vi har praktik.. Jag ska i alla fall och städa nu snart, sen lär jag decka i min säng.. uuuh =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback