Sjuk - Palt - Tradera

Fortfarande sjuk. Är hemma från skolan idag. Vill så gärna gå till dagiset imorgon, jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon när jag vaknar? Jag har vilat hela dagen idag är fortfarande massor av snorig o ont i halsen men känner mig inte alls lika hängig som igår, har ej tagit någon tablett idag, ska nog ta en innan jag lägger mig, om jag kan hålla mig tills dess?

Idag ska vi äta palt igen (åt det igår) Mamma tyckte att vi skulle äta upp det som blev kvar igår, så det är väl det som kommer hända nu framöver, ska gå och börja värma dem nu. Mormor skulle också komma och äta. Jag ahr i alla fall smak och lukt idag, hoppas det håller i sig till middagen!

Idag har jag skickat iväg vinnarmail på mina auktioner på tradera :) Ska nog snart sätta ut massa filmer, har massor av VHS som jag tänkte sälja, om nu någon fortfarande köper sådant? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback