Nyårsafton

Alla är alltid så "exalterade" över nyår, jag förstår inte riktigt det roliga.. Alla skriver om allting de gjort under året, men jag har nog inte gjort så mycket? Bara skola skola skola och skola igen, ja.. har ju börjat träna också, och fått en kusin.. men annars har det nog inte hänt allt för mycket?

I alla fall blir det inget festande för mig. Varken bjuden på fest eller speciellt partysugen. Hade nog hellst bara suttit och myst med en film o lite chips :) Jag och familjen ska kl 19 till mormor och äta middag med hon o min morbror o hans lilla familj =)

Jag och min syster o pappa har varit och köpt lite raketer så blir väll att skuta lite senare!
Hopaps ni alla får en trevlig kväll!

Gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback