När och Fjärran

Ikväll var jag hos mormor och åt middag med Sara, Per o Camilla. Efter middagen började vi spela spelet: När och Fjärran. Jag insåg snabbt att det inte är ett spel för mig. Jag kan ingenting om geografi, historia eller vad alla länder har haft för sport genom tiderna -suck- Oallmänbildad som man är! Haha tur att det ej händer så ofta. Men jag borde veta bättre och inte sätta mig i en sådan situation. Enda spelet jag borde spela är Disney TP Det borde jag väll ändå klara av? Filmnörd som man är :P hahaha

Spel

spelDet här var nästan alla mina pengar jag samlade ihop, blev lite till innan spelet var slut men inte mycket. Jag låg under med mer än 3000kr :P haha.. Per vann överlägset (över mig i alla fall) Sara o Camilla klarade sig lite bättre i alla fall :) De påstår att vi ska spela imorgon igen, jag ska inte vara med (säger jag nu ja)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback