Månen - Praktik

Vad kan jag säga annat än att jag stormtrivs? Det blir bara roligare och roligare för var dag som går :) De är verkligen jättesöta allihopa! Redan helt fäst vid dem, vill inte tänka på att behöva lämna dem. Men men.. dagarna går fort där på praktiken. Redan är veckan slut. Idag på eftermiddagen var jag själv med två vikarier, hojja vad jag fortfarande ogillar den dära ena tjejen! Fattar inte hur hon kan jobba med barn? men men.. Idag har jag då bytt massor av blöjor och de har suttit i min famn efter att de sovit och myst, helt underbart med barn :) Idag har mågra fått titta på en over-head. De tyckte det var helt otroligt roligt =D fast en av dem sa att han tyckte det var läskigt -ler- Har verkligen fallit för dem allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback