Lussebullebak

LussebullarIdag har jag och mamma bakat lussebullar, mycket gott blev det :D Har mestadels bara softat idag. Har varit helt otroligt skönt!! Inte ofta jag känner mig heeeelt avslappnad och liksom allt bara flyter på. Har bara inte orkat bry mig! Ska lägga mig och läsa ur engelskaboken jag har nu. Tror vi skulle ha hunnit ganska långt till imorgon (måste i alla fall börjat med den) På tisdag börjar praktiken igen. Känns kontigt att vara i skolan bara lite under veckan. Men men.. Vi var och städade igår jag och mamma så idag har jag verkligen haft det lugnt :) Har liksom bara mått bra :)

Ha det så bra ni alla som läser :)

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Lussekatterna var jätte goda! Synd att jag fick så få... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback