Läxor - Praktik

Jag borde inte sitta här, borde egentligen läsa engelska, måste ha läst ut boken imorgon morgon, så är nog bara att sätta fart nu.. =/ inge roligt att plugga en söndag men så går det när man inte gör det tidigare -suck- fick veta igår att vi har prov imorgon morgon i NK jag var ju sjuk förra måndagen så jag visste inget :(

Känns som om att jag aldrig ska bli frisk, dagarna bara går men inget blir bättre, varit sjuk över en vecka idag :( mer eller mindre men men.. nu är de bara två dagar till på dagis sen kanske jag får vila upp mig och bli frisk under julen, jag rä glad för varje dag som går och jag slipper vinterkräksjukan! Ojoj.. inte roligt det där. Men jobbar man med barn är det bara att ta det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback