Kort resume av gårdagen

Gårdagen gick på som vanligt. Jag var på storheden med pappa hela eftermiddagen. Var meningen att vi skulle och slänga skräp. Vilket vi självklart också gjorde. Sen for vi på Jula, Rusta, OnOff, Icamaxi, Myrorna och Ö&B :P haha.. det var helt okej! Direkt efteråt for vi till mormor min och åt Palt. Jättegott var det
-mumsigt-  Från mormor fortsatte jag och min syster med mamma till Pilgrim på storheden innan de släppte av mig på ungdomsgården där jag träffade Emil och vi satt och hängde :P haha..

Jag och Emil gick hem till mig vid halv elva och hade "mackätartävling" haha. vi åt båda 7,5 mackor var :P haha sen var vi tvungna att sluta, annars hade min familj inte fått något till frukost ;)
Vi lockade även håret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback